יום שלישי, 11 בפברואר 2014

[nashimbyarok-WIG] E1 March Thursday- ביום ה, צעדה ל E1'

March to E1 on Thursday           צעדה לE1 ביום חמישי

צעדת המונים למבשרת אדומים




בחודשים האחרונים מתנהל מו"מ עם הערבים. ראש הממשלה מכריז שוב ושוב "שתי מדינות לשני עמים", ובכך הוא מצהיר שארץ ישראל אינה שייכת לנו: מביע נכונות לחלקה ולהקים "מדינה ערבית-פלשתינית" בלב ליבה של ארץ ישראל.
מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, לוחץ על רה"מ להגיע להסכם עם הערבים, ולצערנו הממשלה נוהגת בחולשה מול לחצים אלה וצועדת לעבר מסירת חלקים רבים מארץ ישראל.
 
אנו מאמינים כי ניתן וצריך לשנות את המגמה. לכן החלטנו לקיים צעדת אלפים לאזור
E1, מבשרת אדומים.
 
הצעדה תתקיים ביום חמישי יג' אדר א' 13/02/14
בשעה 15.00: התכנסות בפארק הנוער במעלה אדומים ויציאה לצעדה.
בשעה 18.00: תתקיים עצרת מרכזית בהשתתפות שרים ח"כים, רבנים ואישי ציבור.
 

מטרות הצעדה:

א.   להכריז בקול גדול וברור: ארץ ישראל כולה שייכת לעם ישראל! זאת תוך דרישת הקמת יישובים חדשים.
 
ב.   להתמקד בחיוב ולא בשלילה: איננו יוצאים כנגד המשא ומתן המדיני בלבד, אלא אנו יוצאים בדרישה מעשית להמשיך את ההתיישבות ולהקים יישובים חדשים.
 

ג.    להביא להתעוררות ציבורית רחבה לפעילות למען ארץ ישראל


ד.    להראות לחברי הממשלה שישנו ציבור גדול שנאמן לארץ ישראל, שמגבה אותם שלא יכנעו ללחצים, מתוך רצון שיצטרפו אף הם לקריאה להמשך ההתיישבות והקמת יישובים חדשים. (בצעדה עצמה ישתתפו בעז"ה מספר רב של ח"כים ושרים).
 
למה דווקא במבשרת אדומים?
א.   שטח
E1 הסמוך לעיר מעלה אדומים הינו שטח עצום בגודלו שעלול להכפיל את העיר מעלה אדומים כפל כפליים. (שטח המונה כ13 אלף דונם!) מבחינה אסטרטגית הוא ממוקם במקום קריטי לעתידה של מדינת ישראל. צעדה זו מחזקת את הדרישה להתיישב במקום ולהקים יישובים חדשים בכל יהודה ושומרון.
ב.   כבר מספר פעמים הובטח לנו בעבר על ידי הממשלה שתאושר הבנייה בשטח
E1 בין מעלה אדומים לירושלים. אולם, עקב לחצי אומות העולם, התקפלו חברי הממשלה והקפיאו את הבנייה במקום. נציין שהשטח כבר מאושר באדמות הטַּבּו של מדינת ישראל וכל התשתיות לעליה לקרקע מוכנות. אפילו ישנו כבר גרעין שמתעתד לעלות לקרקע בעת שיתאפשר בעדו. (גרעין "מבשרת אדומים" הנו אחד מעשרת גרעיני ההתיישבות של תנועת נחלה). צעדה המונית בשטח זה משדרת לממשלה שלא להיכנע ללחצים, ולא לפחד. לומר בבירור שכל ארץ ישראל שייכת לנו.
 

"עלה נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה"

 

 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה