יום חמישי, 10 במרץ 2011

מאת הרב יהודה גליק

לכל העולים והעולות - ברכת ה' אליכם

אנחנו מתקרבים לעלייה עצמה ועל כן אני מבקש להעביר מסר לכל העולים והעולות

א. תזכורות טכניות:

1. לבוא עם נעליים שאין בהם עור (כמו יום כיפור ותשעה באב), לבוא בלבוש מכובד וצנוע, לא לשכוח להביא תעודת זהות או דרכון או כל תעודה שיש בה תמונה וזיהוי.(רשיון נהיגה וכד')

2. להשתדל לבוא עם כמה שפחות ציוד בתיק - לא לבוא עם תרמיל מלא ציוד (זה יעכב את הכניסה)

3. לא מאפשרים להכניס להר כל ספר קודש או דבר בעל צביון דתי כגון - ספרי תנך, סידורים, תהלים, ספרי קודש, מזוזה, טלית, וכו... - לא ניתן להכניס אותם להר.

4. ניתן ואף רצוי להביא פלפון, מצלמה.

ב. תזכורות עקרוניות:

בעלייה להר הבית יש הרבה מאוד דברים מבזים, משפילים, מכעיסים וכו.. ובכל זאת מכיוון שהביקור בהר נמשך בסך הכל כשעה עדיף באותו זמן לא לבזבז את האנרגיות על התעצבנות אלא על התייחדות עם הקדוש ברוך הוא. אמנם לא מאפשרים לבטא תפילה באמצעות השתחויה וכדומה אבל אף אחד לא יכול למנוע מאיתנו להתפלל בעבודה שבלב וזה הזמן וזה המקום לעשות את זה.

כרגע בעניין האישי שלי לא חל שינוי המשטרה הודיעה לי כי אני מנוע כניסה להר. ניסיתי להפעיל את זאב אלקין ואת רובי ריבלין אך זה לא עזר והשר אהרונוביץ בינתיים לא מוכן לתת לי להיכנס להר - מי שיש לו קשרים או השפעה בדרכים אחרות אשמח.

בכל מקרה הרב איתי אליצור עלה להר הרבה מאות פעמים ובעזרת ה' הוא ידריך ויעורר את הלבבות לקריאה לרבונו של עולם לעזור בידינו לבנות המקדש בקרוב בימינו.

אני מבקש להזכיר לכל אחד ואחת מכם שאתם חלוצים לפני המחנה - לא פחות מאשר החלוצים שהתיישבו בארץ לפני מאה שנה. אתם שותפים במהפכה של שינוי התודעה בעם ישראל וממילא בעולם שהר הבית הוא אתר יהודי.

חיזקו ואימצו

יהודה גליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה