יום חמישי, 3 בפברואר 2011

נמשיך לטייל בארץ ישראל !

בס"ד כ"ט בשבט תשע"א 3/2/2011

נמשיך לטייל בארץ ישראל !

1) ב"ה שוחררו כל העצורים מהטיול בגוש עציון, שנעשה להם עוול בהאשמתם בהריגה כאשר פעלו להגנה עצמית ובזכותם הפורעים הערבים לא הצליחו לממש את מזימתם.

2) במשמרת המחאה שהתקיימה אתמול מול בית משפט שלום השתתפו עשרות, ביניהם משתתפי הטיולים למיניהם הבאים לטיולים מכל רחבי הארץ לכבוש את הארץ ברגליים.

3) בין הדוברים היו הרב יהודה עמיחי,ראש מכון תורה והארץ,אביו של אחיקם הי"ד אשר על שמו ועל שם דוד רובין הי"ד, נקראים ומתקיימים הטיולים האלה, הרב יעקב מדן,ראש ישיבת הר עציון, הרב מרדכי רבינוביץ, רבה של קהילת תפארת יעקב בכוכב יעקב, בועז העצני,

ד"ר נאוה טבגר, עליזה סעיד,אמו של דוד סעיד אחד העצורים, דני

חלמיש אסיר בציון לשעבר, ישראל ברמסון חבר מועצת קרית ארבע,

צבי קידר תושב כפר סבא שהיה בין המטיילים ביום שישי.

הוקראו מכתבים: מכתב לשר בטחון הפנים של חברי הכנסת משדולת ארץ ישראל (מצורף בזה).ומכתבו של המטייל שמעון כהן מרחובות

כל הדוברים דברו בזכות הטיולים ולהמשכם, קראו לשחרור העצורים

ולהעמדה לדין של הערבים הפורעים.

4) לאחר כשעתיים של קיום משמרת מכובדת הגיעה קבוצה של קצינים שוטרים עם צו בית משפט בטענה שיש לפזר את המחאה. כשהמארגנות בקשו לקבל הסבר על הצו התמוה ואף ניסו לצלמו ולצלם את הקצינים החלו השוטרים לפעול בכח ובאלימות. נעצרו שישה ביניהם 2 נערות,2 בחורים, מבוגר תושב גוש עציון ונדיה מטר מנשים בירוק. בעקבות המעצרים יצא מכתב לשר לביטחון פנים (ראה מצורף).

5) על מנת למצות את הדין עם השוטרים שתקפו את משתתפי המחאה באלימות ובאכזרית- אנו אוספים חומר ראיות. אנו פונים לכל משתתפי המחאה אתמול - להעביר אלינו בהקדם האפשרי כל חומר מתעד: צילומי ווידיאו- צילומי סטילס- עדויות בכתב על מה שראיתם ועוד.לא ניתן לאלימות הזאת לעבור בשקט

6) אנו מבקשים להודות לכל משתתפי המחאה שטרחו והגיעו. אנו מודים לעו"ד עדי קידר מארגון "חוננו" על התייצבותו המיידית לעזרת העצורים.שוב למדנו שגיבוי ומעורבות ציבורית נושאים פרי.

7) מצורפים בזה: *המכתב של חברי הכנסת משדולת ארץ ישראל, *המכתב לשר לביטחון פנים ולינקים לכתבות בערוץ 7 וברוטר מלווים בקטעי ווידיאו המתעדים את מה שהיה במשמרת.

יהודית קצובר 050-7161818 ונדיה מטר 050-5500834

הכתבה בערוץ 7:

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/214982

http://www.youtube.com/watch?v=rBnVDFkRW9c

http://rotter.net/forum/scoops1/33882.shtml


http://rotter.net/forum/scoops1/33834.shtml

http://rotter.net/forum/scoops1/33919.shtml

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה