יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

חנוכה במצפה החדש בנצר

בס"ד חנוכה תשע"א

מצפה נצר- חיזוק הנוכחות היהודית!

הזמנה חגיגית להדלקת נרות במצפה החדש בנצר אשר בגוש עציון- אשר תתקיים בע"ה מחר בערב, יום רביעי אור לח' חנוכה, א' טבת 8/12 בשעה 18:00

תמונות ופרטים אודות המצפה וצו הפינוי תוך 30 יום כנגד המצפה- בטקסט למטה ובפלייר המצורף.

ביום ראשון, נר רביעי של חנוכה התקיים בנצר מחנה חקלאי לנוער מס' 2. השתתפו בו 50 בני נוער וכן הורים רבים. ניטעו מאות עצי זית ותאנה. בין בני הנוער היו רבים מחו"ל הבאים לארץ לשנה. אנו מתפללים ומקווים שדרך היבלות בידיים לבם ישאר בישראל ויעשו עלייה בקרוב. אנו מכינים סרטון אודות המחנה ובע"ה נשלח אותו בקרוב.

חג חנוכה שמח-

יהודית קצובר ונדיה מטר

-----------------------------------------

אורות בנצר!

בואו לבקר במצפה נצר ולהדליק נרות חנוכה!

על גבעה נישאה בלב גוש עציון – בין אלעזר לאלון שבות ואפרת, נבנה מצפה, הצופה על חלקים גדולים מגוש עציון היפיפה.במקום נבנתה פרגולה, ניטעו עצים, נשתלו פרחים והוצבו ספסלים. אפשר לרדת מדרך האבות לרגעים קסומים של שקיעה וזריחה, לטיול ופיקניק עם המשפחה, ולהינות מנופה של ארץ ישראל.

המצפה נבנה על אדמות מדינה במטרה לנסות ולשמור עליהן למען עם ישראל. כשתטיילו למצפה תראו מאות עצי זית, גפנים ורימונים עם מגנים חומים. עצים אלה נשתלו על ידינו בשנתיים האחרונות, על אדמות מדינה, במטרה גם כן להציל אותם מפני השתלטות ערבים.

המצפה בנצר נבנה לזכרה של אישה מיוחדת, שרה שפיגל ז"ל, אשר גרה בארה"ב, אוהבת ארץ ישראל. שרה מאד רצתה לגור בארץ ישראל ולהיטמן בה, אבל לא זכתה. בני משפחתה בארץ החליטו להקדיש לזכרה פינה זו בנצר.

השבוע קבלנו צו לפנות את המצפה תוך 30 יום. בעת שהערבים משתלטים בצורה פראית, באין מפריע, על אלפי דונמים של אדמות מדינה ובונים בנייה בלתי חוקית על ימין ועל שמאל, במטרה לגזול את אדמתנו ולחנוק את ההתיישבות, לא יעלה על הדעת שנציגי אכיפת החוק יתמקדו דווקא בסוכה הקטנה ובשתילים הצעירים שלנו בנצר- שכל מטרתם להפוך לתצפית תיירותי .

אנו מבקשים את עזרתכם. בימים הקרובים חשוב להגביר את הנוכחות במצפור בנצר- לטייל, לבקר, לארגן שיעורים. בעצם נוכחותכם במקום – מתחזקת האחיזה היהודית. הדלקת נרות חנוכה במצפור בע"ה יום רביעי בערב, אור לח' חנוכה בשעה 18:00.

בהזדמנות זו אנו מודים לכל האנשים הטובים בכל רחבי אפרת וגוש עציון השותפים אתנו בגאולת האדמות ברחבי נצר ובראשם הרב גדעון פרל, רב אזורי גוש עציון.ותודה מיוחדת לחקלאים מהצפון המגיעים אלינו מדי שבוע כדי לטעת ולטפח את מאות העצים.

גרעין נצר – נשים למען עתיד ישראל (נשים בירוק)-ועדי פעולה יהודה

לפרטים: יהודית קצובר 050-7161818 נדיה מטר 050-5500834

www.womeningreen.org

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה