יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

כמו אז גם היום

בס"ד

כמו אז: קרב על עצמאות ישראל

קרב עיקש ניטש על אדמות המדינה בנצר אשר בגוש עציון.

הערבים מבינים את ערך הקרקע, את ערכה של האדמה, האדמה היא בעלות. בגלל אותו קרב, הגיעו עשרות פעילים, אתמול ל"ג בעומר, לנצר, כדי לממש את הבעלות על קרקעות המדינה.

עשרות עצי זית נטעו, בחלקה צמודה לנתיב האבות ע"י אלעזר.

הרב גדעון פרל, רב האזורי של גוש עציון, כיבד את האירוע בנוכחותו ובברכתו. הרב גם נטע עצים. (ראה תמונות מצורפות).הנוכחים ברכו את הרב שיזכה להיות המרא דאתרא של השכונה שתבנה בעתיד בנצר בע"ה.

סטיב רודן מאלעזר שנאבק כבר 5 שנים במקום הזה יחד עם משפחתו, אמר שאנו קרובים לימי המשיח. האווירה היתה מרוממת ומתוחה. ג'יפים של המנהל האזרחי היו צמודים. בתום הנטיעות הג'יפים נשארו בשטח וכמה פעילים נותרו גם כן כדי למנוע עקירה חו"ח.

תושבים מאלעזר שראו את המנהל והמשטרה-הגיעו למקום כדי לתת תגבור וגיבוי. בסופו של דבר אנשי המנהל עזבו עם חשכה ואז יכלו הפעילים לנשום לרווחה.

הפתעה נעימה היתה כאשר דוד סעייד – הכובש את אדמת ארץ ישראל בטיולים הידועים שהוא מארגן מחוץ לגדרות, חומות וסימונים, הביא את בנו הקרוי "נצר" להיות שותף לנטיעות. כל המשפחה נטעה עץ ובכך כבשו עוד חזקה בארץ ישראל.נצר התינוק נראה מאושר- למרות שלא ברור אם הבין את מעשי הוריו.

בשיחת טלפון עם הפעילים שאלה גאולה כהן :

"בל"ג בעומר נוטעים? מה זה? ט"ו בשבט?"

התשובה שקבלה: "רוב חגי ישראל קשורים לארץ ישראל – ודאי גם ל"ג בעומר. בר כוכבא נלחם למען עצמאות ישראל- עצמאות מדינית ורוחנית וכן היום. מעצמות ומדינות רוצות ליטול את עצמאותינו ובדיוק לשם כך הנטיעות – לקבוע עובדות בשטח- בשטחי ארץ ישראלי- לצאת מתחום המושב –לפרוץ את ההסתגרות מאחורי גדרות וחומות, לחיות במרחבים ולשמור על אפשרויות הפיתוח של הישובים.

לתמונות של רבקה ריבק נא הקליקו עלhttp://www.yeshabulletin.com/FIGHT%20BACK/FightBack.htm

מצורפות תמונות שצולמו ע"י נשים בירוק.

ועדי פעולה יהודה- נשים בירוק- גרעין נצר- קרן יבנה

לפרטים יהודית קצובר 0507161818 נדיה מטר 0505500834

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה