יום שני, 18 באוקטובר 2010

צה"ל חוזר לשדמה

בס"ד

המח"ט לועד למען שדמה יהודית:

"בעוד כשבוע הצבא עולה מחדש לשדמה להצבת מוצב"

שאול גולדשטיין: "זהו סימן שמתקדמים. שדמה עוד תהיה ישוב "

הועד למען שדמה יהודית: "נמשיך לקיים פעילות במקום"

שלשום, יום שישי, נסעו בשיירה מעל מאה איש, בעשרות רכבים, מעוטרים בדגלי ישראל, מהר חומה לשדמה בארוע ערב ט"ו בשבט תחת הכותרת: מחברים את ירושלים לגוש עציון- את הר חומה לשדמה.

בשדמה התקיים בוקר מרגש שהתחיל בדברי ברכה מפי ראש מועצת גוש עציון שאול גולדשטיין. גולדשטיין התייחס לדברי המח"ט שהודיע על הקמת מוצב בשדמה בשבוע-שבועיים הקרובים ואמר: "זוהי בשורה משמחת. הצבת מוצב בשדמה מהוה סימן ששדמה תהפך בע"ה לישוב משגשג וזאת בזכות הפעילות הנחושה והמתמדת של הועד למען שדמה יהודית. הועד למען שדמה יהודית הצליח במשימתו ומעכשיו יכול להמשיך הלאה ולהפוך ל"ועד למען ג'נין יהודית" או למען שכם יהודית.

בהמשך דיבר מר הרצל יחזקאל, ראש מנהלת הר חומה שציין עד כמה חשוב החיבור והרצף היהודי בין הר חומה לשדמה וזאת כדי למנוע את התפשטות הבנייה הערבית המאיימת לחנוק את הר חומה."זה יכול להפוך למציאות כמו שהר חומה גדלה מעבר לציפיות ולתוכניות."

מר אברהם אזולאי, עורך העיתון "לה פטיט הבדו" , תושב הר חומה גם הוא , דבר בשם העולים מצרפת על חשיבות המאבק למען שדמה יהודית.

הועד למען שדמה יהודית ימשיך לקיים את הפעילות במרכז התרבות הארץ ישראלי בשדמה. בינתיים הושגו שתי מטרות: 1)אי העברת השטח לערבים 2)נוכחות יהודית

אווירת חג מיוחדת שררה בשדמה. שירי ארץ ישראל ושירי קרליבך- עם אדם צחי ויוני שרון בליווי אלי גלבוע והאקורדיון שלו, תמיד מחממים את הלב. האירוע הסתיים בריקודי שמחה.

בע"ה ביום שישי הקרוב ירצה פרופ' הלל וייס על "התלם הראשון בספרות העלייה הראשונה"

לתמונות של הארוע ביום שישי נא הקליקו על הלינק לתמונות של ג'מה בלך:

http://picasaweb.google.com/gemmablech/ShDEMATuBShvatCARCONVOY#

הועד למען שדמה יהודית ונשים בירוק

לפרטים יהודית קצובר 0507161818 נדיה מטר 0505500834

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה