יום שני, 25 באוקטובר 2010

יום שישי בשדמה

בס"ד

הרחבת פעילות למען ארץ ישראל משדמה-להצלת אדמות נצר

ביום שישי האחרון כמה עשרות פעילים העפילו אל גבעת נצר, בין אלון שבות לאלעזר, שמעו הרצאה על נושא "הגפן" מפי המדריך הוותיק אריה קליין מחברון. לאחר ההרצאה התקיים סיור ברכב ספארי בשטחים שמתחת וממול לשכונת הזית באפרת. הסיור הביא לנוכחות יהודית באזורים שרגל יהודית לא דרכה בהם שנים רבות.

הממצאים הארכיאולוגיים בשטח מוכיחים שכל האזור היה מיושב בימי בית ראשון ושני ביהודים- טרסות, מטבעות, בורות, גתות, מקוואות- מספרים את אשר ידענו כל הזמן- הארץ הזאת שלנו!

לצערנו על אדמות הסקר הרבות שיש באזורינו מתשלטים הערבים בעזרת אירוגונים אירופאים. היד החזקה מופעלת נגד היהודים, ההקפאה, הגדר- כל אלה משדרים לערבים: קבעו עובדות בשטח והארץ תהיה שלכם!

עלינו להאבק על כל מטר אדמה. השתילה ע"י הארגונים הבינלאומיים מתבצעת כביכול כ"צעד הומאני", דאגה לפלאח הערבי "המסכן", אך בעצם- מתנהל מאבק על הארץ.

הועד למען שדמה יהודית יחד עם נשים בירוק, קרן יבנה וועדי הפעולה ביהודה, הרחיבו את הפעילות לעבר נצר. מכיוון שצה"ל בונה את המוצב בשדמה- אפשר יהיה להעביר את רוב הפעילות לנצר עם עין פקוחה על שדמה.

ביום שישי הקרוב, ערב חג הפורים, נעלה לשדמה לחלוקת משלוח מנות לחיילים ולשמוע שיעור מפי הרב ירון דוראני, רב הישוב נוקדים ושדמה.

על המוזיקה הנהדרת: אלי גלבוע מקרית ארבע חברון.

נא לבוא עם תחפושות וכלי נגינה.

באים בכל מזג אוויר!

הסעות מקרית ארבע חברון בשעה 8:15- צומת גוש עציון 8:30- צומת אפרת דרום 8:35.

לתמונות של נצר ביום שישי האחרון-תמונות של רבקה ריבק

http://www.yeshabulletin.com/FIGHT%20BACK/FightBack.htm

הועד למען שדמה יהודית -נשים בירוק –

ועדי פעולה יהודה – גרעין נצר- קרן יבנה

לפרטים יהודית קצובר 0507161818 נדיה מטר 0505500834

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה