יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

סיכום קרוליין גליק בשדמה


קרוליין גליק בשדמה: "אובמה לא אוהב את ישראל וגם לא את אמריקה. האמריקנים מאוכזבים מאד מהנשיא שלהם"

אובמה וישראל היה נושא הרצאתה של קרוליין גליק ביום שישי במרכז התרבותי ארץ ישראלי בשדמה אשר בגוש עציון.

יותר ממאה איש גדשו את האולם בשדמה. הם הגיעו מירושלים, מבית שמש, אפרת, גוש עציון, קרית ארבע חברון , עופרה ועוד.

ע"פ ניתוחה של קרוליין גליק – אובמה לעולם לא אהב את ישראל ושום דבר לא ישנה עמדה זו. הנתונים הביוגרפיים שלו מוכיחים שמאז צעירותו,הוא נמצא עמוק בתוך חברה אנטישמית, פרו-ערבית עם אוריינטציה קומוניסטית- חברה שלא רק אינה מאמינה בזכות קיומה של ישראל אלא גם אינה אוהבת את אמריקה.

נתניהו לעולם לא יוכל "למצא חן" בעיני אובמה וחבר מרעיו ולכן עליו להפסיק לנסות ולרצות אותו . להיפך, מכיוון שיותר ויותר אנשים בארה"ב מאוכזבים מאובמה ומבינים שהוא אינו מבשר הגאולה כפי שציפו אלא בעצם אדם שבכלל אינו גאה להיות אמריקני ואינו פטריוט. אסור לנתניהו לתת לגיטימציה לאובמה ולאמר שהיחסים "מתחממים", "משתפרים".

לדברי קרוליין גליק על ישראל לעקוף את אובמה ולשדר הישר לעם באמריקה מסרים ברורים על היותה של ישראל חזקה. יש להסביר לאוהדי ישראל – ויש מליונים כאלו באמריקה- מה היא ישראל, יתרונותיה, בעיותיה ולהעביר מסר ברור שישראל אינה מתכוננת להפגין חולשה מול הממשל העוין. מסרים כאלו של עוצמה שודרו ע"י ראש הממשלה נתניהו בנאומו החזק באו"ם בספטמבר- דבר שגרם לאהדה רבה לישראל בציבור האמריקני. לאחר נאום זה החל להפתעת כולם התדרדרות אצל נתניהו וקרוליין גליק קראה לו להתעשת מיד.

בתחילת שיחתה של קרוליין גליק ובסופה הקרנו על מסך קטע מחדשות לאטמה. לאטמה www.latma.co.il הוא אתר אינטרנט של קרוליין גליק העושה, באמצעות סאטירה, דלגיטימציה לגחמות השמאלניות ולתקשורת השמאלנית ומאפשר לכל יהודי להזדהות עם האינסטינקט היהודי הבריא שבו.

קרוליין זכתה להמון אהדה בקהל בשדמה, ביניהם הרבה דוברי אנגלית ששמעו את הדברים דרך אוזניות עם תרגום מעולה של רוחי אביטל.

חברי הועד למען שדמה יהודית ונשים בירוק סיכמו את דבריה של קרוליין גליק בכך שעכשיו יותר מתמיד ברור שיש להאבק ביתר שאת על כל מקום בארץ ישראל, דבר שאובמה אולי לא יאהב אבל העם באמריקה יזדהה אתו הרבה.

בשבוע הבא, יום שישי כ"ב טבת, בשעה 9:00 ירצה בשדמה עו"ד יורם שפטל על הדיקטטורה של בג"ץ .

הועד למען שדמה יהודית ונשים בירוק

לפרטים יהודית קצובר 050-7161818 נדיה מטר 0505-500834

לינק לתמונות של ג'מה בלך http://picasaweb.google.com/gemmablech/1011WIGAtSHDEMAWithCarolineGLICK#

לינק לתמונות של רבקה ריבק http://www.yeshabulletin.com/FIGHT%20BACK/FightBack.htm

התמונות המצורפות של נשים בירוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה