יום שני, 25 באוקטובר 2010

למען עתיד ידלינו

בס"ד

להרים קול להצלת אדמות ארץ ישראל !

שחרור מרחבי ארץ ישראל התנ"כית ב1967 הביא עימו המון שמחה ותקווה. ב"ה, מפעל התיישבות ענק הוקם, יותר ממאתיים ישובים, מאות מוסדות חינוך, מאות אלפי תושבים, ועוד היד נטויה. אלפים רוצים להצטרף למפעל ההתיישבות הזה, בנים רוצים להמשיך במעשי אבותם ואין איפה!?

יש צורך דחוף לחשוב על העתיד.לאן וכיצד ממשיכים לגדול ולהתפתח? המשימה לא פשוטה. אם לא נעשה זאת כעת,כל הישובים יהפכו למושבי זקנים.

הערבים והאירופאים מנסים לקבוע עובדות בשטח ולמנוע זאת מאיתנו.

על מאות דונמים של אדמות מדינה בין הישובים, הם בנו ונטעו וממשיכים לבנות ולטעת ובכך גורמים לסיפוח זוחל ואיטי אפקטיבי מאד סביב ישובינו.

זקני גוש עציון זוכרים שבנצר- בין אלון שבות לאלעזר- לא היו חלקות פרטיות לערבים- היום הערבים מנכסים לעצמם את רוב השטחים ע"י עיבודם ועל המעט שנותר מתנהל מאבק עיקש.

לצערנו- במאבק זה ידינו על התחתונה. אסור לנו לטעת על אדמות מדינה ללא אישור. נכון! אלא שכאשר החוק הזה מופעל רק על צד אחד, היהודי כמובן, אנו מפסידים את השטח. כך שבחסות "החוק" נשאר ללא עתודות קרקעיות.

המינהל לא ממהר להרוס ולעקור לערבים אך כאשר היהודים נוטעים בדיוק כמו הערבים- המנהל נכנס לפעילות... היותנו בשטח מכריח את המינהל להגיב. אנו מקווים שהפעילות שלנו בסופו של דבר תגרום להם לפעול כלפי הערבים. זה יקרה רק כשיהיה קול זעקה ועשייה מצדנו.

לאחרונה נכנסו לתמונה המון אירגונים אירופאים, משופעים בכסף, הממריצים את הערבים לטעת על אדמות מדינה. אם לא נאבק – נאבד גם את שנותר.

המועצות אינן יכולות להשגיח על כל דונם ודונם. יש צורך לקבוע עובדות בשטח - עובדות שעולות ממון רב. במצב הכספי הקיים של המועצות זה קשה מאד.

לכן עלינו התושבים להירתם!

על כל ישוב, במרחב שלו, לצאת במערכה להצלת אדמות המדינה והסקר. על כל ישוב לבדוק ולהתריע על כל פעילות חקלאית חדשה של הערבים. זה עדיין לא מספיק – צריך להראות נוכחות יהודית בשטח, מחוץ לישובים – יש לסייר, לטייל, לסמן גבולות, ואף לטעת. אפילו אם לפעמים זה ייעקר!

בנצר, גבעה בין אלון שבות לאלעזר, יש נוכחות יהודית כבר 5 שנים. לפני שלוש וחצי שנים ניטעו עצים ולאחרונה,בט"ו בשבט, ניטעו שם עוד כמה מאות עצים ע"י היהודים בעזרת קרן יבנה - קרן לבנייה , הרחבה והתיישבות בגבעות יהודה. אך גם ניטעו אלפי עצים ע"י ארגון JAI- ארגון בינלאומי אנטי-ישראלי המממן –במסווה הומניטארי- נטיעות של ערבים.

המינהל מבקש שנעקור את העצים שנטענו בטענה שמדובר ב"פלישה טרייה לאדמות מדינה". לא ניענה לבקשה. אנו נמשיך לטעת על מנת להרים קול ולנסות להשאיר את אדמות המדינה בידינו.

נצר אשר בגוש עציון משקף מציאות בשטח של נקודה אחת.

הבעייה הכאובה של גזילת אדמותינו ע"י ערבים במימון בינלאומיים קיימת בכל מרחבי יהודה ושומרון.

עדיין לא מאוחר. בע"ה אם נרתם, נציל את אדמות ארץ ישראל, בסיס עתידנו ועתיד ילדינו.

ביום שישי הקרוב, כ"ו אדר תש"ע, 12/3/10,

נעלה לגבעת נצר בשעה 9:00 בבוקר

בתוכנית:

9:00-10:00 הרצאה מפי המדריך אריה קליין על הנושא: "המים לירושלים"

10:00-11:30 סיור ברכב ספארי להגברת הנוכחות היהודית בגבעות

ליווי מוזיקאלי: אלי גלבוע מחברון

הסעות ע"פ הרשמה -מקרית ארבע חברון ב8:30 צומת הגוש 8:45 צומת אפרת על ציר 60- 8:50- אלעזר 8:55- חזרה משוערת: 11:30

האירוע מתקיים בע"ה בכל מזג אוויר. לצפייה בתמונות של רבקה ריבק ויוסף הרטוב על פעילויות קודמות שלנו בנצר:

http://www.yeshabulletin.com/FIGHT%20BACK/FightBack.htm

גרעין נצר- ועדי פעולה יהודה- נשים בירוק-קרן יבנה- הועד למען שדמה יהודית

לפרטים: אורי פלסי 050-5520487 אלי רודן 054-4993529

יהודית קצובר 0507161818 נדיה מטר 0505500834

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה